duminică, 11 martie 2012

SONATA PENTRU INIMA UNIVERSALA

sau despre mirabila sursă energetică a renascentismului.

am luat timpul în braţe, greu şi aproape confuz,
cerul în piept şi întrebările în buzunare.
în vise rătăceam când în real pierdeam un sens,
nutream paliere cu lorzi în cetatea magiei.
îmi era dor de mine, proiecţie de romantism
îmi era dor de lumi joviale predicţii
ţâşnind din corzi de beznă zboruri de neînvins.
acolo sau aici unite pasiuni de renascenţă,
îngeri din muguri şi bulbi morţi respingând
asigurând un drum de bucurii pentru colindători flămânzi
prefigurând o viitoare boltă sub care piane să poată imita
până la ultima sonată naturile morţii şi vieţii de lux.
din scoarţă în scoarţă reflux de lumini expandate
hibrizi de fericire pentru cântecul de mâine,
pentru poemul unui viitor pur şi simplu uman.
acolo şi aici în celulele întunecate
travaliul protoplasmatic concepând voluptos
logice mirabile, nemuritoare străluciri.

anul 2012 in acceptiune generala reprezinta intersectie galactica in cuantum sinergic- timp- spatiu- materie-spiritualitate. pozitie simbolica de cruce fixa
bilant de memorie ancestrala unde se intilnesc logici ale inteligentei universale in sensul astrologic, stiintific, cultural.
preocuparile contemporane pentru modernitate extrag pentru comparatie date din trecutul indepartat in masura in care precizia calculelor tehnostiintifice este prioritara.progres inseamna in primul rind evitarea greselilor trecutului care intirzie elanul creator. anihilarea suferintelor cu eforturile pentru bunastarea generala. de pilda cultura mayasa prin vestigii indeamna stiinta sa ia in calcule datele ce se refera la un apogeu( moment de virf) cu conotatie de sfirsit . cartea de referinta a crestinismul,in capitolul apocalipsa sfintului Ioan specifica evenimente in diferite zone si directii cu alte detalii. coincidenta obliga la o minima evaluare individuala si colectiva ca sens de raportare la credinta avansata fata de creatorul universului Dumnezeu. efervescenta, neastimparul gnozic in constiinta colectiva cauta marile raspunsuri accesind memoria materiilor. psihologia defineste patima cautarilor profunde obsesie , cu conotatie extrema de fanatism. eu cred ca abilitatile obsesive ale constiintei mature sunt tehnici care duc spre zone geniale. eu am patima cautarilor divinului in oameni in specii in materii. o seama de biologi a studiat patru sau cinci decenii specii de insecte cu lupa si microscopul zi si noapte pentru elucidarea nevoilor, a pozitiei intre nalte naturi, a manifestarilor , a clasificarilor comportamentale in lantul trofic. cu siguranta au fost si sunt mai fericiti decit mine mai prolifici in teorii si discipline, fara dezamagiri si fara frustrari in urma rezultatelor strinse. doar in aspiratiile stiintifice il pot identifica pe Dumnezeu, dincolo de care dezamagirile sunt complexe suferintele sunt inacceptabile.psihologi mai profunzi confirma faptul ca o constiinta care nu mai suporta lumea reala plina de suferinte isi creaza o lume a fanteziilor a surprizelor pline de vraja, slendoare, magie. la un anumit nivel cu o diferita intensitate fiecare om procedeaza astfel in momente dificile, pentru ca durerea nu ocoleste pe nimeni.
genialul scientist Albert Einsten mi-a oferit certitudinea progresului prin suma credintelor infailibile, dincolo de principiul retalivitatii universale . estimarea doctrinara ca Dumnezeu lucreaza si se manifesta in oameni este confirmata de un numar mare de genialitati culturale si stiintifice. una dintre credintele fundamentale este ca omul vine pe pamint pentru Dumnezeu, sa il caute cu patima profunda, sa performeze intelectual si spiritual in principiul indumnezeirii. consider ca este o vina grava, un sacrilegiu sa i se ia omului credinta esentiala prin tot felul de capcane ideologice, sa fie orientat in zone de intelegere si manifestare in mecanismele vietii, care il fac neimplinit, nefericit, mediocru pina la mizerabil. consider si mai grav ( un act de criminalitate mascata ascunsa) faptul ca cei din postura de ghizi spirituali de dascali, de edili, de demnitari, lasa la marginea societatii elementele slabe, neajutorate in potentialul de integrare.cu siguranta nu au constiinta, pentru ca lipsa de responsabilitate profesionala din momentul de investire, este similara cu vinovatia. o constiinta demna treaza este rascolita de vinovatie, care roade si mistuie daca nu este orientata spre reglementari. dezamagirile mele cele mai profunde sunt ca am intilnit oameni vii cu constiinte moarte aflate in pozitii de virf de decizii vitale privind societatile.
lupta mea ideologica este dezvaluirea unor modalitati prin care in viitor sa se evite investirea in pozitii de decizie vii morti.
strigator la cer este faptul ca prea multi morti deasupra celor vii extrag fericirile si vraja vietii majoritatii.
in logica absoluta intregul universal implica in mecanism stiintific evolutiv si extremele, astfel ca sa evite colapsul, dezastrul intrucit partile ignorate pot deveni focare de boli si de moarte sigura, care se pot extinde rapid pina la centru incontrolabil . multe din organizatiile teroriste au fost create cu preponderenta la marginile si in subteranele societatilor.
ignorarea lor pe termen scurt sau lung generat consecintele, au fost dramatice si amplu mediatizate pe tot globul.
este dureros in logica dreptatilor sa stiu ca fericirile bogatilor citeva milioane sunt construite pe nefericirile a miliarde de suferinzi.
nu este o consolare confortabila in logica justitiara sacra, sa stiu ca vicleniile umane de azi vor fi ca specie vulpile , lupii sau hienele de miine. nici faptul ca oile vor fi miine ingerii care vor creste genii stiintifice si care se vor confrunta cu ferocitatile, continuitatea nefericirilor si nedreptatilor fiind mai asigurata ca cea a conforturilor in certa valoare psihospirituala.
ilustrez dintro suma de concluzii personale orientarile si desfasurarile detaliate a unor credinte intilnite in reguli generale in toate colturile lumii. cu siguranta pentru fiecare constiinta este importanta prioritara chiar, introspectia, evaluarea si raportarea la o dimensiune de evolutie centralizata pe bazele de intelegere, acceptare, conformare.
conform datelor din istoria umanitatii crestine doar doua personalitati au specificat faptul ca Dumnezeu li s-a infatisat personal sa le vorbeasca pe viu ,pregatindu-i sa conduca sa orienteze societatea in scopurile si programele evolutiei. Moise si peste aproximativ 2000 de ani mai tirziu Iisus. ambii sunt reprezentari ale aceluiasi ram in arborele genetic din care s-a dezvoltat crestinismul. ambii cu prioritate de maxima importanta au purces la scoaterea societatii din sclavie ideologica si fiziologica. prima concluzie din filozofia religiei crestine careia pe linie ereditara ii apartin, tine de modul de rupere a unei mari puternice convingeri de altele majoritare. cum poate lupta o convingere cu o majoritate , simplu cu argumente si demonstrari stiintifice pe intelesul majoritatii. fara o participare in majoritate nu se poate petrece schimbarea in nici o comunitate civila. la nivel de institutii desigur ca decizia este luata de manageri, indiferent de numar executantii se subordoneaza. in dimensiunea sociologica virfurile obligatoriu trebuie sa se muleze pe numitorii comuni ai nevoilor societatii. si astazi observam aceleasi comportamente la incoronati, ca cele din ultimele ere.
revenind la Moise si Iisus mentori de organizatii, Dumnezeu nu i-a echipat nici cu haine militare nici cu armament nici cu unelte de intimidat sclavagistii/virfurile dinastiilor faraonice. i-a inzestrat cu abilitatile inteligentei salvatoare manifestabile prin puterea cuvintului. netaraganind procesul de intelegere fata de promisiunile facute semenilor ambii in etape total diferite au procedat la fel. s-au infatisat puterii de virf si au cerut imperativ schimbarea ordinilor astfel incit sa reflecte libertatea si conditiile vitale. migratia biologica sau migratia psihologica este determinata de o saturatie intrun mediu. istoriile s-au repetat, exodul lui Moise a fost urmat cu frecventa. ultimul mare exod in crestinism a creat America prospera. realmente din convingeri stiintifice europeni s-au desprins in numar de biserica inchizitoriala catolica si ortodoxa. migratia in zile de pace si amplu proces de dezvoltare si libertate democratica este pentru mine de neinteles. ce minte nebuna incalificabila din virfuri de conducere nu isi asuma vina criminala ca obliga un popor si familiile la dezbinare, cit de moarta este constiinta in ei daca totusi sunt dinamici in actiunile de imbogatire??? ce mecanisme de control si dominare sunt azi amplificate prin progresul "scientist si cultural" sa distruga absolut toata truda contemporanilor respectiv a tuturor strabunilor? la marginile societatii romanesti nu se mai poate calcula diversitatea suferintelor umilintelor si nedreptatilor. nici de vorba de progres ideologic stiintific, cultural, artistic . saracie si mizerie ca in perioada de convalescenta dintre sclavie si moarte. sisteme pricipale mor sub iresponsabilitatea falemica a unor inteligente perfide. nici o latura sistematica nu este de neglijat, cu mici exceptii in spatiul privat totul se prezinta la limita si sub limita decentei. realitatea se reflecta integral prin statut de scolastica culturala si profesionala. oare acest neam a facut scolile jafurilor si hotiilor celebre??? ce vrajitoare nebune au reusit sa transforme o natiune de oameni harnici , curajosi si vigilenti intro societate de marionete. intregul dezvaluind minus si numai minus in politici de conducere majoritar , care numai sociale nu sunt , ci de liberalism junglic.
iata ca dupa doar citeva decenii toate societatile de pe glog solicita stradal nevoi de majora schimbare. intelegere remarcabila ca o majoritate planetara cu fermitate gnozica a ccesat mintea universala divina. astrologic, cultural, politic, stiintific anul acesta este determinant in proiectele schimbarilor majore. in criterii de prosperitate se manifesta absolut toate structurile universale materiale si spirituale aplicind tehnoenergetic in firescul evolutiei spre infinit. centrul universului spiritual este soarele. centrul universului material este planeta Pamint , ca rol de scoala, de laborator de casa de familie. in constiinta umana recunosc nevoile divinului in procesul multidirectional al evolutiei deducind din fanteziile lumii ca undeva in macrocosmos in viitorul indepartat miliarde de oameni indumnezeiti vor proiecta legile inovate ale evolutiei infinit cu stiinta fantastica geniala.
cu siguranta determinata de un impuls astrologic astrofizic si matematic actualmente 144.000.000 de indumnezeiti proiecteaza novatoare legi pentru progres. statutul de om indumnezeit este explicat in religie, in stiinta neurologica/ psihologica termenul este HIPERION- hiperconstiinta sau supraconstiinta.
Dumnezeu- dumneata zeu- dumneata vointa puternica- era un mod de adresare la conducatorul comunitatii getodace in trecutul indepartat. termenul lingvistic s-a perpetuat cu anumite modificari pornind din radacina de intelegere - seu- care are conotatie de vital, de forta, de curaj, de decidenta majora. in acceptiune globala Dumnezeu reprezinta mintea universala, care trebuie sa fie accesibila perceptibila pentru toti. logica divina reflectata in fiecare din noi ne ajuta sa intelegem ca prin sensul nasterii si trecerii prin toate ipostazele gnozei la un moment dat meritam ca mintea universala sa ne locuiasca la modul fericit, total lipsita de constringeri. cel putin 144.000.000 de neuroni are un creier sanatos care controleaza in trup in organele biologice aproximativ o suta de miliarde de celule, fiecare avind functiile prestabilite. in fiecare celula un atom iluminic rezoneaza in principiul de conectare la dimesiunea astrologica data de cele 12 constelatii care au rezolutie in jurul planetei pamint respectiv a naturilor ei. umanitatea reprezinta natura superioara a mamei pamint.
referindu- ma strict la hiperionii neamului getodac am costatat ca raspinditi in segmentele culturale si stiintifice au oferit miracole. expuse in realitatea naturilor ele au ilustrat stralucire prin daruire maxima si niciodata in exploatare prin abuz de pricepere si abilitati. enorma fericire imi da certutidinea cel putin pina nu demult, un numar foarte mare de minti minunate formidabile cu devotiune sacra au propulsat societatea in mecanismele progresului planetar si universal la nevoie aparind acest spatiu cu sacrificiul de sine.
ce rivalitati poate avea un om inaintemergator hiperionic, atotiubitor puternic creator dezintersat de avutii uriase, ce monstruozitati il pot ucide in idea ca lumea umana nu este o jungla cu bestii feroce? pare ca societatea noastra nu mai are mintile luminate ale trecutului care ne-a propulsat in prezent, pare ca din prezent nu se deschide orizontul viitorului, pare ca opticile prezentului sunt inconjurate de opacitate si mult spre extreme unde este accentuata rea si criminala vointa.
ma doare aceasta intrebare profund nalitica- dar o impartasesc semenilor mei- cerindu-mi iertare daca le provoc minima rascolire in constiinta.

mintea universala este pasionata de confort de siguranta,de stabilitate luminoasa, iubeste se manifesta, rezoneaza in toate directiile inteligentei Creatoare si Salvatoare.fiecare segment se alimenteaza cu esentele referentiale de plus si minus constructiv. fiecare neuron universal proiecteaza rezonante intrinseci extrinseci pentru memoria ancestrala. cu specific aritmetic geometric construieste dimensiunea logica si analogica, este transmutabil poate evolua in diverse locatii incepind de la infinitezimal( energie sub zero). poate transforma un abis sa il decoreze cu stralucire materiala generata de atomii iluminici sau cu materii geologice.intelepciunea universala sustine infinitul, consecventa evolutiei depinde de fermitatea veridicitatea, originalitatea esentelor a codurilor genezice,pretinde si impune selectia, eleganta gnozica in care interferarile intrepatrunderile dispun complexitati emotionale. senzorialul reverbereaza intre natural simplu, natural complex si spectaculos. universul macro celular se reduce pe sine sa poata locui in universul micro, acolo in orchestratia sunetelor si culorilor se formeaza calea lactee, intre noapte si zi aurore boreale particularizate proiecteaza fenomene, profetesc despre eforturile care genereaza fenomene seducatoare care influenteza cursuri orientari spre fascinatii, spre cuceriri de miracole scientiste. in alinieri in devieri, in stagnari si in abstinenta ca in ratacire destinatia este una singura, Divinitatea integrala a gradului/nivelului de evolutie care se implineste mai devreme sau mai tirziu functie de supunerea la proiectele si programele psihoenergetice. o particula divina, fie ca se afla intre furtuni terestre ori intre cele solare, defineste o stare vie, fiecare etapa este imperativa in manifestarea macrocosmica la un grad anume. rivnele dincolo de spiratii sunt periculoase, creaza dependente grave, nesatisfacerea rivnelor creaza chinuri biologice, furiile produc implozii catastrofale in protoplasma, atomii neuronilor se sting, ca o consecinta , sufletul se descompune in elemente toxice, spiritul ramine o farima de cenusa. josnicia foloseste si mijloace criminale pentru atingerea scopurilor, jaful si tilharia in averea statului in avutiile societatii civile sunt crime economice care din pacate sunt intilnite la tot pasul la intelectuali in spectrul politic infipti adinc de dependenta de putere si averi in structurile cele mai de virf. arta politicilor a devenit terenul desfrinarilor nu a confruntarilor logice. anumite clisee politice distorsioneaza sau deturneaza adevarurile mecanismelor de jaf national, ascunse dupa niste ideologii care suna, pe cit de frumos pe atit de stupid de seci, pentru ca nu se reflecta in realitatile imediate deciziilor . exprimare de vorbe insiruire de minciuni ca bobi pe sarindare, ca bratarile cu minione iconite pe lemn colorat mesterite. beatitudine generala prin asumare de iluzii. cu imunitate dobindita nici legile justitiei nici normele religiei nu ii pot inculpa. observam plini de neputinta cum oameni din jurul nostru isi pierd sufletele , isi vind spiritele structuri centrale fara de care constiinta metamorfozeaza bestii junglice.
suntem legati prin nastere de retele vibrationale astrale,astfel ca un spirit matur primeste si transmite constant rezonante informationale. este deci expeditor si destinatar. in general religiile pretind ca Dumnezeu este expeditor din tarimurile nonexistentiale, mai precis de dincolo de membrana universului solar. stiinta astronomica cosmogonica specifica faptul ca sunt in numar mare multe universuri in cosmos. nu are stricta relevanta unde se afla sursa infinitezimala a lui Dumnezeu- oamenii detin elemente de extensie/expansiune a sursei. prezenta lui Dumnezeu intro fiinta o semnaleaza electronul, cum in afara universului Electronul primordial genereaza controleaza regleaza rezolutii.
biologic electronul trezeste si anima componentele atomice din structurile celulelor. traseul electronului prin glandele centrale ale trupului pina la protoplasma cerebrala confera omului o verticalitate umanista ferma si plina de vocatii creatoare si salvatoare.
cu preponderenta la maturitate manifesta existenta in maximalul protoplasmatic convertibil in dinamica transcendenta dintre neutronic si protronic. dimensiune in care mintea nu accepta lucruri pe care nu le intelege, respinge uritul, nu uita greselile pentru ca sa invete din ele, nu iarta monstruozitatile in spirit de justitiar care respecta legile sacrului universal.un neuron adormit somnoros este incapabil sa evolueze dar justifica nevoi pentru comoditate in dimensiunea materiala. egoistul si-a creat un refugiu de fortareata ideologica, ideologiile deseori justifica si creaza circumstante atenuante, exclusiviste, particularizate. vanitatea se instaleaza ca un strateg in chip de preavazator de sine , indiferent fata de sensul ca devine orb pentru majoritatea. viclenia mintii poseda spiritul il impiedica sa participe pentru imperioase modificari in spatiul virtual al sufletului- sufletul este depozitarul ancestral metamorfozabil care permite asimilarea de informatii, simboluri valorice din modernitate din semantica imbogatita in toate sistemele si nivelele evolutiei .spiritul isi manifesta autoritatea in planurile concentrice ale egoului, indicind mintii sa execute vocatii pentru care este programata fara suspiciuni de eroare de esecuri, cauze pasibile de frustrari nefericiri. principial fericirea se dobindeste prin consecventa implinirilor profesionale. simbioza intre preocupari in relaxare dar si in dinamism( studiu- cercetare- aprofundare) ofera modalitati inovatoare mintii prin coparticipare cu spiritul universal . spiritul individual matur este autoritar exigent rareori dictator tiranic, respectind profilul sacrului. mama natura de pilda se dezlantuie si pedepseste prin extremitati climaterice ( inundatii, cutremure) pentru abuzurile extreme simtite prin rezonante. spiritul universal ofera absoluta intelegere cita vreme naturile planetare se regleaza nepunind in pericol universul. inteleptii spun ca mintea invata cel mai bine din cautarile individuale, dar si din greselile proprii, conceptul repetiei il confirma pe cel al regasirii. teoria nu este suspectata de relativitate. periodic face investigatii in minte si suflet aratindu-le semnificatiile realizarilor conforme fiecarei alegeri.
hiperionii nu pierd timpul ocupind memoria individuala si ancestrala cu iluzii cu supozitii, cu promisiuni imposibil de materializat, incurajeaza visele pragmatice, le favorizeaza pe cele marete investind in viziunile tehnicilor stiintifice. mai precis in sistemele educationale, de sanatate, de inovatie, in tehnologii de productie agricola, industriala.
nici o stare nici o senzatie nu vine ca influenta din afara universului. autoritatea spiritului justitiar universal acceptata de minte si suflet spirit se refera la sincronizarea in lupta cu factorii care determina criminalitatea la extremele sociale. dumnezeu are nevoie de ostasi pentru sistemul de imunitate dar nu isi racoleaza mercenari de pe strada si batausi din cluburi de noapte dupa ce ca un buimac desfiinteaza sau vinde sistemele de aparare si securitate. un spirit inhibat inghesuit de dogme fara noima ramine structura de echilibru, pina la gradul de precaritate nu paraseste corpul stabilindu-se in dreapta inimii pina la moartea biologica. cu cit sunt mai multe spirite umane nefericite cu atit mai mult sufera mama planeta, radical suferind si spiritul universal- Dumnezeu . exercitiile repetate ne fac mai puternici mai fermi mai stabili in procesul prosperitatii, repetarile erorilor si esecurilor dezorientarilor, deprogramarilor de la proiectele stiintifice genereaza stagnarea, intirzierea genereaza decadenta, problematici mizere.
cred cu toata forta ca acest popor merita tot atitea impliniri ca celelalte popoare amplu dezvoltate din Comunitatea Europeana.
prea multe ideologii liberale suprapuse cu dogmele religioase ne-au transformat intrun popor absolut de nefericit si de nesigur.
nu pot sa nu ma intreb,daca nu asta au vrut unele structuri si organizatii ascunse.

dupa clasificare si intelegere a unor fenomene de maxima importanta pot spune ca inteleg sa accept toate religiile dar ca nu apartin decit scientismului. este complexa si puternica certitudinea ca stiinta este singurul forum care nu poate fi combatut si deviat de pe traseele evolutiei de vinzatorii de iluzii. o religie este o mixtura dogmatica, nu permite accesul contactul direct cu divinitatea, pe cind stiinta patrunde direct in miracolul sacrului sa il reprezinte sa il amplifice multidirectional in pentadimensionalitate. vizionarismul celor cinci simturi in cele cinci elemente primordiale.in toate timpurile marile viziuni au fost asezate in fruntea societatilor asiguratoare si inaintemergatoare. supusa dar nu umila la mintea universala am dreptul sa cred tehnostiintific in miracole pentru ca indiscutabil de cind stiinta occidentala s-a eliberat de dogme a facut salturile din vag si mistic in revelatie sublimata perceputa in toate sistemele economice, finaciare, culturale, medicale, industriale.
spiritul maret al lui Petre Tutea rezoneaza viu in constiinta mea, cu indemnul ferm blind si limpede- fa exercitii de admiratie pentru dumnezeu. americanii au privatizat sistemele oculte lasindu-le sa se dezvolte prin oferte credibile functie de aderenta la societatea civila.
diferit spiritul filosofului Emil Cioran spune articulat in operele sale ca omul poate innebuni cautindu-l pe dumnezeu in lume adevar, dreptate si prosperitate specificind ca esenta creatorului universal se afla in om, ca geniul creator rezulta prin cercetare, tehnici de studiu si lucru aprofundat.
agnost renumit Eddie Murphi, sustine ca religia este folositoare stiintei ca o bicicleta unui peste.

nu exista noblete mai fermecatoare decit in lorzii spirituali- hiperionii , arta de a crede in ei, arta convingerilor in splendori s-a raspindit in fiecare celula. in muzica singelui meu din cerul meu si din cel universal coboara si se aduna lumini sa triumfe sa danseze eliberarea din constringeri. aceasta este o revelatie mai mult decit un exercitiu de admiratie si veneratie. fiecare respiratie fericita si libera este onoare, privilegiu sa-mi servesc spiritul universal cu pasiunile si talentul originar inseamna sa ma daruiesc planetei intregi si in exclusivitate patriei mama, unde imi sunt radacinile genealogice. simt cu toata fiinta radacinile spiritului meu in pamintul getodaciei, eu nu am trait niciodata in alta viata altundeva .am remarcat in proces introspectiv referential definitoriu ce dificil se poate sta in echilibru cu greutati de-o parte si cealalta. la stinga sufletul la dreapta spiritul in centru inima invadata de complexitati emotionale. inima are o singura functie sa iubeasca neconditionat, este arbitrara scopului pentru care sufletul solicita divinului revenirea pe pamint. nu neutralizeaza mintea -constiinta nici cind coboara in inconstiinta, nu neutralizeaza autoritatea spiritului dimpotriva il imbraca . este camasa alba care poate fi observata de vizionari in calatoriile nocturne. fara camasa spiritul este realmente invizibil de catre orice mecanism vizionar performant. spiritul universal raspunde la rezonantele inalte psihologice date de initiere. frecvent o anumita rezonanta indica momentul cind este invitat sa locuiasca centrul psihoemotional numit si altarul trupesc. orice spirit din ierarhia divina indiferent de treapta nivelul existential creste sistemul de gindire de la inconstient constient pina hiperconstiinta. fara iubirea oferita de inima, cea cerebrala nu aplica iertarea intelegerea toleranta. diversitatea dragostei pentru naturi placeri si confort sa permita ca Dumnezeu sa incapa comod fara sa fie inghesuit limitat la dreapta inimii. daca inima se opreste inainte de a avea construit Ateneul ( si nu altarul) in dreapta ei toate organele implicit creerul au trait zadarnic. inima individuala sau universala genereaza viata si pentru zona biologica in care moartea s-a instalat. guvernatorul suprem al inimii universale si individuale este Mama Dumnezeie- Madona. fiicele ei crescind de la monade, madone, doamne valorificind moneda, dar niciodata nomade sa devina demona si adenom- candoarea tandretea feminina echilibreaza temperamentul masculin intre coleric si agresiv.
in spectrul creatiei universale ( la inceput a fost Cuvintul) am facut aceasta specificare de convertibilitate esentiala a primordialului pentru zona simbolistica, senzoriala, vibrationala. Biorezonanta armonica sanatoasa reprezinta viata, continuitate apriori.
fericirea plnetara generala devine Glorie universala asupra mortii. expansiunea multiculturala este de neoprit in proiectul de globalizare . Andre Malraux filosof vizionar specifica intro lucrare faptul ca mileniul trei va fi religios ori nu va fi de loc. anticipind momentul ca religiile vor intelege sa se adune la masa concilierilor pentru proiecte de consiliere si pacifism mondial. eu cred ca educatia multiculturala impreuna cu cea medicala prezentata public de conferentiari psihologi, sociologi, psihiatri, artisti celebri iubiti de lume ar avea o mai mare pondere de patrundere in sufletele majoritatii afectate de traiul din ce in ce mai greu care necesita valente. religiile au gresit afundamental impunindse ca singura putere ce face legatura/ intermediaza si mediatizeaza intre om si divinitate. disparitia religiilor extremiste cel putin ar facilita amplificarea a mecanismelor de aliniere si integralitate in dimensiunea tehnicilor stiintifice. lumea intreaga sufera de tulburari neuronale de stres de crize de depresii desi majoritatea este legata gnozic de o religie. ce fel de religie creaza dureri de cap , molime si saracie sau cum justifica dumnezeul acelei religii neputinta, inconsecventa , nesiguranta.
mintea deci isi poate regla navalniciile temperamentale in scoala inimii sa inceapa noua arhitectura psihosemantica.
dincolo de faptul ca inima este motorul care angreneaza intregul celular si neuronal dimensiunea inimii reprezinta scoala in care orice fiinta universala trebuie sa coboare din virtual extraterestru in fundamental/substantial terestru. istoria umanitatii este memorabil de graitoare in sensul ca indiferent de apartenenta religiei toti oamenii se reintrupeaza conform unui ciclu de rezolutie astrologic. izbavitoare este primavara cind toate naturile reinvie la viata. fascinanta este forta ghioceilor si bridusilor, mici plante fragile care reusesc primele sa invinga noianele de zapezi cind inca frigul este considerabil si pentru arborii mai inalti mai puternici.
indemnuri pline de candoare pentru oameni sa nu se dea batuti in fata ingheturilor psihoemotionale.

lupta perfida poate fi combatuta/invinsa prin complexitatea energetica oferita de viata artistica. arta in primul rind aminteste cum se poate trasnforma chinul suferinta in splendoare capodopera nemuritoare. arta/cultura conserva spiritele nemuritoare pentru a ne fi intotdeauna la indemina cind ne este greu, cind dezorientati ne pierdem credinta in potentialul creator.

in logica existentiala trinitara crestina, un trup este gazda/locas pentru trei entitati- mintea/egoul, sufletul, spiritul. scientismul modern real relaxat biologic le identifica inconstient, constient,supraconstient. o viata sanatoasa fara derapaje fatale, grave si malformari psihoenergetice reprezinta o succesiune de confruntari prin studiu si cercetare intre cele trei entitati. trei sisteme energetice care convietuiesc fara sa creze constringeri, presiuni, anihilari izolari. comunica, programeaza, dialogheaza cu universul si naturile terestre impreuna si separat, schimba procedee, reactii, efecte fara a modifica esentele constitutionale.
prezenta zi si noapte emotia divina,lasa indicii despre evolutie pina si in cea mai mica si fragila fiinta. bucuria de a fi, oricit de mica, este identificabila prin rezonanta pura in atmosfera terestra in climatul trupesc cum de altfel si intro specie de insecta- impreuna simbiotic si in cimpurile eterice magnetice, electrice. oare cine nu a fost fermecat de dinamismul greierului care cinta zi si noapte impreuna cu ecoul sau?. greierul nu vede lumina stelara respectiv un spirit universal de veghe/la datorie, dar cu siguranta vede lumina licuriciului.

personalitatea este controlata de minte printrun sistem de gindire creat de la nastere intre simplist si complex , cu siguranta functie de numarul de vieti traite de suflet pe un nivel existential. de fiecare data un nivel trebuie deschis onest vibrational pentru ascensiunea la nivelele de sus. mentorii se schimba frecvent, ei pot fi familiali, familiari terestri, virtuali intraterani si extraterestri.
mintea iubeste selectiv, in general cu placiditate spontana prin ce vede, atinge, gusta, aude, miroase. stabileste relatii aproape matematic calculind confort siguranta, impliniri. mintea universala se apropie de perfectiune in lucrul cu cele cinci simturi primare creind cel de-la sase-lea simt- clarvizionar. suprematia naturala de om indumnezeit se implineste anevoios prin suferinta, prin renuntari la multe bucurii, prin impartirea putinului cu cei mai nevoiasi, prin sustinerea de proiecte sa-si serveasca pe cei cu dizabilitati. mediul natural planetar incurajeaza si sustine neconditionat nevoile omului de progres si prosperitate.

deseori propulseaza spectacular si dinamic omul. se arunca in aventuri particulare in provocari stiintifice testindu-si adversarii dar in special pentru autoconfirmare intro directie creatoare novatoare. Dumnezeu a avut rivali si dusmani necrutatori, inainte de a invata sa-i iubeasca a trebuit sa ii infrunte. lupta este obligatorie si azi in mintea fizica si cea metafizica. semanam cu divinul aproape integral in spiritualitate. spiritul viu dinamic intuitiv sau din vigilenta dezvoltata, diferentiaza clasifica pericole si cind se avinta in lupte pentru care mintea nu este pregatita, deseori discrimineaza energii pe care nu le poate cintari, masura, valorifica in scop propriu. fara spirit insa mintea nu poate emite in universalitate judecati de valoare. ar fi ca o cutie craniana fara rezonante exterioare, altfel spus ca o statie care nu are o retea de transmisie, fara spirit metamorfoza sufletului se face sub influentele instinctuale date de naturile/regnurile terestre.rezonanta intrinseca joasa, are aderenta facila in salbatic si grosier, limita de destinatie de la expeditie este situata undeva sub cimpurile de frecventa intre infrastructurile joase ale subspeciilor. un spirit vigilent paraseste un corp dupa repetate caderi in frecvente joase, nespecifice omului.
sufletul se poate identifica in rasunetul mintii prin contopirile psihosemantice cu esentele lucrurilor naturilor alese. in general sunt parte referentiala din rezultate ale programarii astrologice.
in noi se petrece judecata de apoi insemnind ca la un sfirsit de etapa (in general la sapte ani o data cit reprezinta un grad vital) spiritul dupa incursiuni prin incaperile memoriei trage concluzii, clasifica, da verdicte, reprogrameaza retrogradeaza sau face salturi uluitoare imprevizibile pentru minte.
elementul solvabil, consolator consta in faptul ca mintea prin memoria ancestrala este si contabilul si procurorul si avocatul care ne reprezinta la raportul justitiar in totalul dintre intentie, cuget, expresie credibila/ viabila, intregire de substanta si forma dimensiune si rasunet prin fapta care le defineste si clasifica pe un nivel.
special ca structura sufletul apartine universului indepartat, si nu poate lua cu el artificialul secundar creat de minte in jocurile imaginative. spiritul are apartenenta divina- atomoiluminica- astrologica . mai amplu specificat un spirit se formeaza numai in sinceritate curata recunostinta si respect pentru naturile care ne invata si ne sustin dezvoltarea. onorabilitatea este sacralitate. trilogia, tripolaritatea extensiilor psihoenergetice este un privilegiu fascinant pentru omul care servind umanitatea se serveste pe sine pina la chip de indumnezeire. la constructia psihosemantica arhitectura incepe din inima, pentru ca inima este proiectantul profilului de om luminos modern, cu deschidere catre infinit.

am chipul si asemanarea mamei dumnezeie planeta, toate fenomenele de expresie nocturna si diurna ale ei imi gazduiesc memoria, iar eu (asemeni voua tuturor naturilor) , sunt copilul fericit din bratele ei marete, blajine, atot sustinatoare atotputernice, atotiubitoare. renaste an de an pentru noi amplificind prin splendorile terestre si acvestre, eterice sonice, cromatice reverberatii triumfale.
.....
la judecata semnificativa sub scoarta cerebrala intro clipa de referinta cvadrilogica(conjunctie de cruce fixa) s-a auzit un strigat ; nuuuuuuuuuu.iubirea absoluta nu poate fi invinsa de nimic terestru monstruos pentru ca orice alta putere nu este mai perfect echipata sa instituie cu eleganta naturile sufletului si spiritului. in fundal improspatate intrebari rezonau dureros. cine esti, ce tinte ce planuri determina cautarile, pe cine reprezinta pasiunile tale???
aspiratiile sub demnitate nu reprezinta modestie vitala, oricit ar fi de comfortabile neimplicarile in social- la un moment dat mintea va constata ca socialul reprezinta exclusiv ambientalul pentru evolutia de la constiinta la supraconstiinta. Hiperconstiinta- radacina primordiala hiperionica are azi echivalentul unui incomensurabil arbore genetic universal.
- nu stiu cine sunt,inca ma estimez importanta ca sfintii vegetali absolut de verticali multiplu ramificati in rodire si servitute. in lumea lor nu conteaza cine este la margine sau in centru, cu ce forta intimpina furia vinturilor napastuite. nu stiu prin ce magie eu pot simti influentele vietii si dintrun punct stralucitor solar, dar si din zone abisale. iubind transparenta ca o reflectie de onoare cinste talent creator, nu pun pret pe organizatiile perfide ascunse desi stiu ca sunt cele mai bogate entitati pe planeta. ca niste zei induplecabili pun in miscare dezordinatoare gruparile oculte, formatiuni biologice intre umbre penumbre stafii, ca niste ciocli care anima esafoade atipice, ghilotine, bombe ideologice- preferabil si confortabil pentru sufletul meu este ca si cu spiritul sa ma solidarizez cu sarmanii ciini , pledez pentru viata lor ii hranesc cum pot, hranesc vrabiile iarna cind gerurile sunt necrutatoare, nu mai dau bani la cersetorii de pe strada, ii trimit cu voce tare sau in gind la munca sa-si suprime lenea un tip de moarte lenta pentru minte suflet si spirit. animalele au demnitatea sa nu cerseasca ci sa procure prin efort personal.Implicarea in colectiv reflecta dimensiunea de credinte in dumnezeu intre patimi si revelatie.egocentrismul este evident structura semantica de separatie in fortareata existentiala, implicarea este fenomenul miscarilor ample a virtejurilor care obliga la schimbari la rascolirea lucrurilor pentru reorganizare. da este important ca exercitiu semantic si psihosemantic, neurologic si psihologic sa emit judecati despre ce este bine si rau in social, in politic in economic. cu precizia onestitatii a respingerilor speculatiilor si strategiilor stranii, tendentioase. nu este usor dar nici imposibil de aflat nivelul personalitatea, apartenenta fata de lorzii luminii ori fata de demoni- subumani, fata de intuneric ori fata de lumina fata de religii cu dogme depasite sau in centru manifestarilor stiintifice si tehnice.astazi selectia se poate face deschis si facil cu abilitati secundate de mecanisme tehnologice care pot justifica intreg universul dar si pe Dumnezeu cu ierarhiile fizice si metafizice. simbolistica gnozica se afla in noi din faza de embrion. cu toate implicatiile emotionale las spiritul divin prin introspectie sa ma evalueze fara sa ma mint pe mine, intro clovnerie penibila sa simulez ca as putea fi mai importanta ori mai sfinta decit un animal de exemplu un bou, o vaca, un cal, care prin sacrificiu hraneste un an o familie numeroasa. nu am trufia de a ma supraevolua nu am cultivat vanitatile vremelnice astfel pentru un segment de oameni
pentru mintea universala pot fi vierme sa-i pot asigura matasea de miine. pentru acest lucru ea trebuie sa imi asigure libertatea, bomboniera, carul alegoric animatiile norilor albastri peste framintarile verzi. pentru maratonul sprincenei ridicate peste ochiul trei. mintea universala mi-a asigurat internetul galactic a permis sa-i pun gura cuvintului si furie sa latre la veacul nebun bintuit de stafiile avide de lina de aur mioritica. oile domnului s-au nascut unde-i iarba mai dulce si pastorii mai ingenunchiati.

in anvergura evolutiei mintea universala prin optica prioritara continua sa doteze spatiul de visare in care sa cinte vocile inalte , condeiul si pagina fara picatura de singe de la luminile care isi taie venele aripile in captivitatea fabricilor de facut ingeri si sfinti, a caror inima si spirit sa fie fabrici de facut monede, monade. de la vaz si auz incep toate revelatiile care se aduna si se organizeaza in sistemul gindirii.
muzicalitatea poeziei visarilor ma incinta ma seduce ma reduce si ma creste cu intensitate nebuna de vibratii in cele mai intime rezonante din celulele inimii. doamne, de cite ori mi-e teama ca fara poezia organica disparitia lumii ar fi imanenta. uni- versul poezia dintii s-a nascut din cel mai superb haos. muzica s-a nascut din poezie din tremurul fiecarei litere nascuta in sunetul liber, rezonanta fericita poznasa neingradita de osul dintilor ori de teasta rigida, astfel s-a nascut lumina cerului interior sa cucereasca fiecare celula din vazator si auditor intrinsec si extrinsec.
beatitudinea pentru iubire nu poate fi mai puternica decit extazul pentru poezie daca din ea s-a infiripat si innaripat mintea universala- in logica inceputului cind cuvintul a creat- uni-Versul.

nu sunt un vierme universal desi am adorat fluturii metamorfozati din viermi, cum de altfel am plins pentru viermii dintre zboruri. ma simt inca generoasa si nobila ca pot completa imaginatia naturii cu fluturii poeziilor mele, poezia naturii incepind cu ei fluturii, cucereste august si galactic simturile trezite si cele adormite, ca prin miracol le invie pe cele moarte, asa graieste medicina cind un organ invinge cancerul. nu sunt oare ei neinfricatii demnii dascali pentru inocentele buburuze? prin fluturii care mi-au invadat inima si stomacul in etapele inocentei pot pretui valorile artelor si culturii. titluri pe frontispiciile zilei respiratiile fluturilor s-au multiplicat si extins in laringele privighetorilor si mierlelelor. in simbioza axiomelor regnurale am cautat raspunsurile majore despre sensurile evolutive ale unor segmente ale umanitatii vii si totusi invizibile, dinamice si totusi inexpresibile curajoase si totusi ascunse retractibile, neimplicabile in integralitatea salvarii si protejarii fiintelor planetare. nimic nu este jalnic la alte naturi , nimic nu este lamentabil de tirziu pentru deschidere si invitatie la spectacol de gratie armonie si candoare.
nemurirea este asigurata de subtilul prin transcendenta de spatiu si timp.
intreg universul biologic se programeaza pentru renastere , concomitent cu regnurile, simultan cu sufletele de dincolo din metafizic, cu oamenii si sufletele fizice ale majoritatii din toate societatile. nevoile universului sunt decisive sunt covirsitoare pina la beatitudine si venerare, iubire si tremur o mixtura emotionala care obliga la supunere.cu radacinile ma adincesc in valurile schimbarii cu bucurie dar si cu teama ca as putea periclita fericirile planurilor vechi, amintirile conventionale care m-au legat de lumea celor morti si de la care nu am extras subtilitatile imagistice si mesagistice in conversie cu actualele esente sa le propulsez in viitor in toate ramurile arborelui genealogic .suferintele noi precum cenusa vulcanica intuneca cerul din pieptul /inima universului , acopera si sting fericirile actuale minimalizind pe cele viitoare. conventionalul existentialist este devansat de tenhnici scientiste- lucrurile din jur dar si universul poate fi observat in 3 D- dar nu poate fi observat cu vechea vedere. pentru o noua vedere o minte trebuie sa apeleze la HD. are nevoie de instrumentarul virtual oferit de inaltele definitii in cultura ,semantica si simbolistica . aplicabilitatea tehnicilor scientiste este imperioasa si obligatorie astfel si ingerii viitorului se vor grabi la studiu si cercetare mai repede decit la joaca, sa recupereze pentru noi rezonantele juste concrete pentru dimensiunea salvatoare, teocratice si tehnocratice pentru dimensiunea creatoare. eu nu seman cu mintea universala ci cu inima universala, in muzicalitatea emotionala a inimii terestre am crescut, si m-am rugat inca din placenta mamei( imitind rezonantele transmise de ea) sa nu mai singereze niciodata sub focuri beligerante.
- stiu ca am o inima superba, spatioasa , decorata cu toate esentele universale. mie dor de mine sa retraiesc maxime bucurii de cind sora cu ciresii nu faceam diferenta intre ciori si vrabii, intre vulturi si cocori. deschizatorii mei de drumuri (dincolo de primii sapte ani de acasa cu parintii) au fost spiritele celor plecati din aceasta lume conservate in carti a caror emotii mi-au dat aripi si forta si lumina, inspiratii in diversitatea alegerilor.
m-am lasat toata viata condusa de spirite a caror optica de personalitate extraordinar de puternica a colorat viata, artele, in nemurire au trecut din carti in filme, in teatru, prin capodopere monumentale si fenomene culturale ample. intre piine si circ mintea planetara a permis ca in patria mea sa stea si borcanul cu magiun de prune. atit ne este asigurat ca pondere de inteligenta creatoare si salvatoare. dar nu voi mai avea voie sa urlu sa latru sa arat cu degetul dusmanii nici pe internet nici in mass media nici pe retele literare pentru ca nu se stie cine cu cine mai tine, mai ales pentru ca a articula starea de umilinta generala este sub demnitatea celor puternici. va fi nevoie sa reinventez un placid circ, pe un car alegoric intergalactic interpretez orice rol, de oaie de inger, de vaca sau regina mineralelor din borsec, de ghiocel a carui caldura din inima topeste zapezi, sloiuri sculptate in biserici de ghiata, de victima sau de invingator... nu vreau sa plinga Dumnezeu in nimeni, atunci sa rida pentru ca sunt sub influenta imuabila a a circarului suprem peste prea multe lumi atit de rivale prin credinte. nici dumnezeu nu mai intelege ce le zadarniceste sensul de unitate inviolabila inatacabila, nealterabila, ce le minimalizeaza importanta. trebuiesc schimbari majore inteligenta Salvatoare trebuie sa se sincronizeze perfect cu inteligenta Creatoare sa creeze o revelatie un extaz un microunivers de lumina si culoare. astfel ca in orice colt de lume ar ploua firesc de acolo si pina la cer trebuie sa se inalte un curcubeu. unde nu exista curcubee natura e moarta. ochiul lui Dumnezeu in centru universului plinge, din el un curcubeu isi orienteaza traiectoriile spre sahare si pustiuri. miine biorezonanta planetara sa-l materializeze sa-l cuprinda Un plan cromatic amplu sa acopere definitiv nisipul, sa anihileze furtunile de nisip tornadele respiratiilor de praf si cenusa. pustiul poate fi inviat de mintea universala, poate fi adus la standardul dinamismului viu paradisiac pe care naturile sa-l locuiasca sa-l modeleze sa- l flexibileze . stiu cu certitudine ca numai suferintele creaza fericiri de paradis inatacabile durabile in spatiu si timp galactic. tot ce este prea voluminos, gigantic cu prea multa forta intimideaza orice spirit planetar viu fiecare este un fiu universal. precum intimideaza o balena un melc de mare, precum un hipopotam inconstient poate strivi un biet melc cu casa in spinare ascuns in vremea postului in iarba rivnita de gigant. imposibil de facut medierea drepturilor dintre cele doua forte- infinit minus slab, si infinit plus rigid.
ar fi ridicola medierea ca raport de egalitate intre un sclav si un magnat economic stapin peste corporatii scientiste legale si loiale progresului stiintific. daca sclavul va trebui inca ani buni sa ramina executant dar cu drepturi de dezvoltare si libertate conform democratiei universale obligatoriu magnatul trebuie sa cedeze din autoritatea economica si monetara .

sunt vie inca mai pot iubi si suferi pentru iubire, mai pot muri pentru o idee mareata ca o servitute blajina asezata in calea vinturilor, furtunilor , a valurilor sociale dezlantuite intro trezire haotica, dar stiu ca nu am scris ultima poezie privind renasterea mea si a lumii.
nu sunt eliberata de toate soiurile de prejudecati,ma las pacalita de dogmele ascezei crezind ca spala cumplite anomalii si faradelegi
- chinuitoare intrebarea; ce poate fi logic in stiinta bunastarii si prosperitatii sa existe intro tara bolnava si saraca peste 25 ooo de biserici mari cit palatele nobiliare si nici macar 1% spitale dotate sanatoase, nu sunt scoli, nu sunt diguri, centrale electrice, termice, medicamente pentru milioane de muribunzi, dulciuri pentru milioane de ingerasi abia pasind prin modernitatea prosperitatea "" bisericilor multimilenare" ah cit a repulsie pentru ciocli am putut aduna in aproape sase decenii de urmarire a lor prin cetatea getodaca. nu cred ca civila izolare de religie este o forma de lasitate ci libertatea pentru introspectie pentru reevaluare, reconversie, redescoperire.
- traiesc ultima etapa in aprofundarile psihosemantice- marturisind spiritului meu, celui planetar si celui universal modalitati libere de a iubi lumea si credintele ei intelegind ca nu este perfecta ci perfectibila,nazuind ca naturile o pot sublima daca este orientata in scopul absolutismului stiintific. feminitatea in spiritual nu poate releva si revela moderne democratice profiluri de zeus (stapin peste zei) ferme si autoritare dar si pline de iubire.
nu pot schita viitorul spiritualitatii micro si macro fara sa cintaresc sa masor, sa compar sa selectez cu fervori profiluri inedite ale zeilor dragostei pentru terrani, Eros, Amor,Cupidon, Dionisos Afroditha, Venera, Issis. de la ei ulterior traditiile au imprumutat si personalizat chipurile stravechi de apostoli si arhangheli. au murit toti cei ce s-au demonstrat sfinti prealuminati atotimputerniciti.
am ramas aproape singuri in cea mai grea etapa a societatii getodace si moartea bintuie cu ciocli dupa ea, nu sunt cuvinte sa exprime suferintele spiritului meu care vede prin cele sase simturi uriase umilinte, jafuri batjocure, sunt clipe cind vreau sa-l scutur pe zeus si pe toti zeii lumii atit de tare incit sa-si piarda vlaga si semintiile spontan cum merii si ciresii la renastere sunt scuturati de floare de un vint dezlantuit. energiile nemuritoare in spirite s-au intors in dinamica scientista avangardista mondiala????? dupa mii de ani in care au secondat truda sudoarea in carierele adincurilor stiintifice hiperionic getodacice au preferat acum alte tarimuri negindu-si originile????.am dreptul sa cred in miracolul getodaciei nu voi inceta sa cred ca din morminte vor invia si vor rasari fiecare in sistemul pentru care este pregatit. va creste pina la dominanta universala mintea scientista spre armonie noblete si generozitate. ierarhiile divine nu sunt personaje de fictiune apuse in roman de capatii. modernitatea gnozica s-a nascut cu legile cartilor sfinte si primordiale/originale in singe.
despre o credinta neconventionala ii vorbesc mintii universale cit si spiritului meu- mult sau putin simplist sau complicat unitatea de valoare nu este pretul deci moneda pentru ca fac totul absolut gratuit, acesta este sensul servitutii sacre.
- am coborit suficient in adincurile scoartei cerebrale terestre sa caut ingerii in bulbi, confruntarea dintre inima si minte a atins cea mai complexa etapa.
nuuuuuu, intunericul nu poate izbi, strivi si anihila lumina zadarnic se pregatesc alte puteri statale, politice, macroeconomice de razboi. al cite-lea oare numai si numai de acele-"asi" puteri provocate in toate directiile si meridianele planetare???
pasiunea de a iubi trebuie sa arunce cintarul, masuratorile,tiparele. mastile nu vor evolua
cintarind si masurind lucrurile, sentimentele lumea....

cine sunt eu,( ma intreb iar si iar) sa iubesc mierle, si stupii de albine in jocurile zilei sa dispretuiesc cu toata forta corbi si turme irecognoscibile ca specie. luciditatea mea ma face mindra de inima universala de spiritul scientist- sunt treaza si voi striga adevarurile pe retele intergalactice in gura mare in gura lui Dumnezeu in ochiul mintii sale imi voi face cuib cu aripile libertatii tragind golgota romaneasca parca prea inalta cu umarul drept.
am dreptul sa explorez orice forma credinta de fantezie si de certitudine, de libertate care respecta legile adevarului a dreptatii.
am deschis usa inimii mele, ca usa unui salon de convalescenta, pasiunea astepta febrila si cuminte sa-i spun ca a trecut etapa cu emotiile naturale ucise de urgiile sufletelor inghetate. as vrea sa cred cu dupa aceasta iarna autentica sanatoasa, de origine Zamolxiana getodaca, au ramas vii doar viermii cu abilitati si tandrete de fluturi. Primavara este speranta care nu moare niciodata in inima universala, ori care in inima terestra moare ultima. toate sperantele cerebrale isi dinamizeaza sevele cind coboara umile in centrul inimii, sa fie scoase la suprafata intimpinate si iubite ca pe toate splendorile lumii care iubesc renasterea. crezurile, aspiratiile, alegerile sa fie usoare si fericite ca fluturii cind trec precum mirii surizatori pe sub bolti si corole de lumina.
Iisus ii indemna pe oamenii vremurilor convulsionate si supratensionate, sa fie intelepti ca serpii si fericti ca pasarile cerului. Se referea la sarpele energetic care serpuieste prin glandele trupului, care o data ce a trecut de glanda celor cinci simturi( tiroida) se metamorfozeaza in ochiul mintii in pasare atotlibera atot fericita. este teoria metafizicii , parte a doctrinei umanist iluminist renascentista.
asadar cu intelepciunea sarpelui si fericirea libera a mierlei,
voi intelege ce forma de speranta crescuta vertical din profunzimile emotionale mi se potriveste pentru a readuce serenitatea cerului meu confiscat de intuneric cindva intro prea indepartata iarna. vreau sa cred ca in aceasta vara toti sfintii neamului vor da jos cununa de spini si isi vor pune o coronita din florile cimpului renascut in miasme de lavanda. cununa hristica a fost de trandafiri salbatici uscati sub influentele unui pustiu care se chinuia sa invie cu aviditate fenomenala si ferocitate zombica.sub influenta lor crinii au miros de gheena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu