sâmbătă, 11 iulie 2009

INTR-O NOAPTE CU ZIMBET

Ce-i fericirea?
Cum stie lacul sa-si transforme tristetea in coral
sa cheme-apoi luceferii la oglindire.
O, soare tu cum stai deasupra unei vaste nostalgii
si totusi niciodata nu intirzii la joaca noastra intre papadii.
Cum am intrat in visul rotitor de mari intrebari,
in ce carusel de intelegeri se inalta emotia mea?
Niciodata nu-i nimic secret la arborii care deschid carari
deodata pretutindeni spre multiple zari.

Eu doar un singur lucru as mai vrea
sa nu citesc in manuscrisul frematat de frunze
temeri, tremurat intens de caprioare ,
o ploaie vino setea lor imi pare si mai grea
s-au inecat in lacrimile lor furnicute lehuze.

ingerul mi-a sugerat ca-i o noapte cu zimbet,
la coltul zimbetului a licarit o stea
astepta sa intre in linistea mea, soptea...
tu insasi te-ai nascut intr-o noapte cu zimbet
miine va fi o zi fara nori inlauntru nici tunet,
nu vei auzi sub cerul albastru al ochiului tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu