miercuri, 8 iulie 2009

OMUL SFINTESTE LOCUL

NIMIC IMBUCURATOR SUB SOARE SI CER ROMANESC?
In urma cu citiva ani, am inserat pentru un cotidian literar un scurt comentariu pentru un sondaj de opinie ce evidentia preocupari ecologice. Veridic ingrijorata si dezamagita, rezonind cu initiatorii proiectelor de implicare a populatiei civile in sistemul ecologic printre altele am spus ; Mama Dumnezee- Natura inconjuratoare, sursa unica de mentinere a vietii noastre sufera nestiut, geme si plinge sub talpile omenirii iresponsabile. Nu credeam ca mesajul meu va ajunge si va ramine in arhiva internetului, altfes spus nu m-am gindit ca administratorul sitului va face public si comentariul meu, pe motiv ca textul continea termeni mai putin folositi in limbajul romanesc. Nu exagerez citusi de putin spunind ca Romania era plina/sufocata de gunoaie, in capitala, orase, pe litoral, pe marginea riurilor, prin paduri, in toate zonele unde oameni insensibili, needucati in spiritul etic-moral, au facut popas.
Administratorii de blocuri sesizati , replicau ca este treaba primariilor prin firmele de salubrizare- doar de, cetetenii platesc destule taxe plus participarile la cote de intretinere locatare....si ma intrebam obsesiv cine poate sa mai intervina sa educe micimea omeneasca de dincoace si de dincolo de experimente atomice radioactive, nucleare, dincolo de deversarile premeditate a deseurilor toxice si menajeriale... In cartile mele de poezie publicate am dezbatut multe temeri, ingrijorari, drame la care este supusa Mama Dumnezee. Nu imi fac iluzii ca au fost citite si aprofundate, se citeste din ce in ce mai putin. Nascocesc convingeri ca fiind membri UE, comisiile europarlamentare pe probleme urgente ne vor obliga aratindu-ne nuielusa" fermecata" prin toate mijloacele sa luam cu mic cu mare masuri de maxima eficienta pentru igienizarea mediului natural si biologic deopotriva.
Mai cred de asemeni ca reperele morale din sistemul Mediului vor colabora cu massmedia si audiovizualul mecanisme informationale care veridic au o forta uriasa de a trage semnale de alarma, de a trezi la responsabilitate civica si morala cetatenii romaniei , in mod continuu, sustinut ca stare de urgenta. Au facut publice analizele luate din lacuri, riuri, Marea Neagra, sunt de neimaginat. Citeva zile am stat in statiunea Venus, marea era murdara si emana mirosuri ciudate, hotelurile pareau lipsite de viata, intre tarabe gunoaiele faceau prezenta nestingherite, entuziasmul turistilor lipsea.... interesul patriotic si national pentru tara noastra rasare intotdeauna spectaculos prin alte zone.
In simbolistica astrologica Venus guverneaza, artele, iubirea, in arhitectura divinitatii Venus este sursa reala de verticalizare a frumusetilor vietii in spiritualitate. Doua zile am fost la tara intre Pitesti si Curtea de Arges, m-am recules, mi-am incarcat bateriile psihospirituale intre oameni simpli , pasnici, harnici, cu multe probleme si totusi zimbitori. Toata lumea saluta si pe trecatorii necunoscuti. In majoritatea zonelor rurale , ajunge de rusinea satului cel ce se inconjoara de gunoaie si balarii, e o mare pierdere faptul ca virtuti de buni gospodari s-au extins prea putin vizibile in mediul urban.
Principiile crestine, in special OMUL SFINTESTE LOCUL- au prins radacini, evolueaza incet si sigur, invataturile stramosilor sunt aplicate cu metode simple care nu dau gres.
Statisticile dupa ultimile recensaminte nationale graiesc despre un procent majoritar de Crestini Ortodocsi. In care realitati de real progres se confirma morala crestina si de alta religie ? Imi dau aportul de puternic crestin ruguindu-ma profund intens,; Sa fie Pace si Lumina pe intregul pamint, sa fie credinta inalta si dragoste de oameni , sa fie energie creatoare si salvatoare distribuita pe toate continentele lumii. Sa se normalizeze anotimpurile in natura in regnuri, in oameni. SA FIE EVOLUTIE IN TERMENI DE HIPERCONSTIINTA, multiplicata in miliarde de entitati.
De fericire incep sa cint... Hai sa dam mina cu mina cei cu inima romana, sa-nvirtim hora fratiei, pe pamintulRomaniei, iarba rea din holde piara, piara dusmanii din tara, intre noi sa nu mai fie decit sorti de omenie...
?Oare cine isi imagineaza cita minune psihoenergetica produce instantaneu accesarea elementelor /instrumentelor din dimensiunea sacra a simbolurilor ancestrale....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu